יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

אנשים

בעוד פחות מחודש אחגוג 40 
במהלך 40 השנים הללו פגשתי לא מעט אנשים
רובם המוחלט לא השאירו חותם כלשהו על האישיות המוזרה שלי
אבל כמה כן הצליחו לחדור מבעד למעטה הכביכול נוקשה

אז הנה רשימה קצרה


אבא שלי - אבינועם פירסט
לכאורה איש נוקשה , קר מזג , רגוע , אולי יותר מידי
אבל מתחת למעטה שמייצג את הטבע של משפחת פירסט
מסתתרת אישיות רגישה 
אדם שיודע לגעת ולתמוך
יודע להרגיע בשתי מילים
ויודע להניע כשצריך
ואפיל להזיל דמעה

נורית
הכרתי אותך בלי להבין למה אני נכנס
את רגישה וקרירה באותה נשימה
מסוגלת להצית בי להבות וגם להעלות אותי באש ואז בשניה לצנן את ההתלהבות / להבה
את אוהבת ותומכת
ובעיקר חברה טובה ואוהבתשותפה לדרך ארוכה ומפותלת
תודה על הכל 
אני משוגע עלייך :-)

נעמי נוף 
מורה ומחנכת 
רציתי שתהיי המחנכת שלי וזכיתי
ובדיעווד גם ידעתי למה
את החומר של בית הספר , לימדת אבל זה היה הדבר הכי קטן
נימוסים , דרך ארץ ואהבת האדם באשר הוא
לקבל את השונה 
ואולי יותר מהכל , לא לוותר

אילן קדוש
מדריך טיסנאות
אבל הרבה מעבר
אולי המורה הכי גדול שהיה לי למכאניקה ולראיה שהעולם הוא לא רק ביטים ורכיבים אלקטרוניים
האמנת בי וידעת שגם אם קשה , אני אצליח בסוף להטיס , להמריא וגם לנחות
ועל הדרך הצלחת להטמיע בי גם יכולת הדרכה לא רעה

שלומי צ'סטר , רם זהבי , גבע בלכר ומושיק לוין
הייתם 4 חניכים שהיו תחת ידי
לימדתם אותי שאני יכול ללמד ולהעביר את ההתלהבות שלי לעוד כמה וכמה אנשים
לימדתם אותי פרק קטן על להיות אחראי לאנשים אחרים
ובראיה נכונה , אני מקווה שההתלהבות שהצלחתי להכניס בכם , תעבור הלאה והלאה והלאה

אלי קלמן 
חבר טוב 
נורית קוראת לך אשתי השניה
יש בזה משהו , הרי על כל שטות אנחנו מדברים
מתיעצים צוחקים ומשתפים
אבל לא רק
לרכוב איתך זו חוויה
אתה מנוסה , רגוע ומסוגל לתת הרבה מהניסיון שלך הלאה
בעצם הרבה מאד

אילן ליאור
בן אדם
מסוג האנשים שתמיד ארצה שיהיו בסביבה
אדם שיודע שההתמודדות עם החיים היא הליך שמתחיל יום אחד מאי שם
ומסתיים רק יום אחד אחרייך 
כשהכרנו ראיתי איש פשוט שאוהב להיות עם אנשים אחרים
בעצם אתה אדם ענק שנותן לכל אחד טיפה מעצמו
וטיפה כזו היא הרבה מאד

ד"ר אסנת בארי
הרופאה שלי
זו שלא היססה להגיד לי את האמת בפנים
אבל זו שגם ידעה לתת תקוה ולעמוד מאחוריה
אנו מכירים כבר 16 שנים
ידענו רגעים מפחידים לצד רגעים משמחים
וכל שאוכל זה להגיד לך תודה

אהוד ושגב
ילדי היקרים
כשהגעתם לעולם , כל אחד בזמנו
למדתי שיעור בלאהוב
בלתת מעט מתוכי
למדתי שיעור בלהיות אדם יותר טוב
שיעור בלחשוב על עוד כמה אנשים שנמצאים סביבי
שיעור קטן וענק בו זמנית
 אוהב אתכם :-)

ואחרונה חביבה 
רנה פירסט , אמא שלי
אנו כל כך שונים וכל כך דומים
את אחת הנשמות הטובות שאני מכיר 
את רוצה שתמיד יהיה טוב ושכולם יהיו שמחים ומאושרים
גם על חשבון האושר האישי שלך
תודה על הכל

יש עוד הרבה אנשים שתרמו משהו מכאן או מכאן
לצערי רשומה היא רק רשומה
ואם היא תהיה הארוכה מידי , מעט מאד אנשים ייקראו את כולה
אולי בפעם אחרת אכתוב על עוד כמה

שרון :-)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה