יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

האושר נמצא כאן

הפייסבוק חושף אותנו לתגובות אנושיות רבות

חלקן הגיוניות וחלקן נמצאות על הקו הדק שבין פטאתי לבין בכייני
אנשים כותבים שטוב להם או שרע להם
לעיתים אנשים כותבים שהם סובלים קשות , אבל בפועל הסבל שלהם זה טיסה לחול וזאת רק כדי לבלות ולהנות
אנשים אחרים כותבים שהם אוכלים במסעדה זו או אחרת ושניה לאחר מכן בוכים על המצב הכלכלי
יש אנשים שכל הזמן מתלוננים על מר גורלם , אבל מר גורלם זה שוקולד מריר אייכותית במיוחד .......

יש עוד המון דוגמאות בסגנון
הנקודה היא שלבכות על מר גורלך , שניה אחרי שכתבת שאתה מבלה 
גורם לאנשים לשאול שאלה פשוטה , כמה פטאתי אדם יכול להיות ?

אני לא אכתוב מהו לא אושר , זה כבר תלוי בהמון דברים
וכל אחד מוצא את האושר שלו

אבל כן אכתוב שהאושר שלי
הוא לחבק את הילדים בבוקר
האספרסו הצקר של הבוקר , ביחד או לבד
מרפיס שמתחכך לי ברגל 
וכמובן לצאת לרכיבת כיף
זה האושר שלי
בעצם זה רק קצה קצהו של האושר האישי שלי

שרון :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה