יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

על אהבה אופניים וקצת צבע

מי שמכיר אותי לעומק יודע שאני רומנטיקן
אני אוהב דברים שקטים ומיוחדים
בכל דבר שאני עושה או קשור אליו
צריך להיות הדבר המיוחד הזה שלי 

לאהבה לציורים על הגוף נחשפתי לפני כמה שנים
ויש לי כבר קעקוע אחד שמפאר את זרוע ימין שלי

הקעקוע הזה שנוסף אל רגלי השמאלית היום
הוא משהו אחר
הוא משלב בין האהובה שלי לאהבה שלי

בזמנת החתונה של נורית ושלי , היה ציור יפה 
ציור שמקורו בספר משנקרא Love is
ספר שלמעשה מכיל איורים של דברים קטנים שביחד מראים מהי אהבה

לפני שנה וקצת נורית זכתה לקעקוע כזה על רגל ימין שלה
וגמני תכננתי לעשות אותו
אבל הזמן חלף והחיים זרמו להם

ליומולדת 40 נורית שאלה מה לקנות לי
אחרי מחשבות ודיונים הוחלט שאופניים גם ככה יש לי 
וקעקוע חדש הוא הדבר הנכון
אחרי מחשבות הוחלט על כיוון מעט שונה מהדבר  הטבעי

חיפשתי , חשבתי
נורית זרקה רעיונות

ולבסוף גם מצאנו באותו הספרון , איור שמכיל את האהובה וגם את האהבה

לקח עוד קצת זמן ליישם את המתנה
המשחק של עומס בבית , עומס רכיבות ועוד דברים דחה את זה במעט
אבל כל עכבה ,לטובה
אחרי התיעצות עם כמה חברים בחרתי ללכת לפלאנט טאטו בדיזנגוף סנטר
מצאתי גם יוםר שבו ביצעתי אימון בוקר ואחריו שאר היום חןפשי

הגעתי לסנטר בידיעה ברורה שאני יודע מה אני רוצה
נכנסתי לחנות ואחרי שיחה קצרה , סוכם גודל ומה לשנות ( ביקשתי להוסיף מעט צבע )

מיקי הבין את הראש , בדק גודל ושינה פרט או שניים

גם מחיר נסגר ( וחשוב מאד לסגור מחיר לפני תחילת העבודה )

מיקי הכין את הסקיצה 
שכבתי על שולחן הקעוקעים

ואז התחיל התהליך עצמו

אין חוכמות
ביצוע הקקוע הוא לא דבר נעים במיוחד
הי רגעים שזה חפר מאד והיו רגעים שדיגדג
אחרי שעה בערך הכל נגמר

ומה שנשאר זו תמונה יפה





תהנו

שרון :-)



תגובה 1: