יום שבת, 23 בנובמבר 2013

המקום שלי

המדיה האלקטרונית היא אחד הדברים הכי מוטרפים שקימים
יש ימים שאני שואל את עצמי האם בכלל אפשר לנוח ולו לשניה אחת על זרי הדפנה
הרי כל הזמן מתרחשים דברים
וכל דבר שנראה קטן הופך לידיעה מרעישה

ובכל זאת יש ידיעות שהן הרבה מעבר לדברים קטנים
והן חזקות צבעוניות ובעיקר מעוררות השראה
דברים שאני קורא שאנשים עושים
דברים שאני עושה ומעוררים השארה אצל אנשים אחרים
דברים שאני חולם לעשות ודברים שהם חלומות של אחרים


החודש האחרון היה כשלעצמו השג אישי

הפכתי ללוליין , מגנ'לר בין דבר לדבר
משימות משפחתיות
משימות בעבודה 
ויעדים אישיים
כל אלו לקחו אותי לקצה
ואז כשאני כבר בקצה אני קורא על דברים שמכרים וחברים שלי עושים
מצד אחד זה גורם לי להטיל ספק בעצמי
ומאידך זה מגרה לעשות דברים שהם יותר מאתגרים ויתר חזקים וכו ......

בפועל אני מוצא את עצמי במקום שלי
מבין שעכשיו אני עם המטרות שלי והיעדים שלי 
ומה שקשור אלי
יודע מה אני מסוגל כרגע וכמה אני יכול לתת כדי לצעוד קדימה
ורוצה תמיד יותר
יותר לעצמי
יותר למשפחה שלי

אז מהו בעצם המקום שלי
המקום שלי הוא היכולת לנוע בין הדברים
ללמוד , לבחון , להתאים ובעיקר להתקדם לעבר אותם דברים שבאמת עושים לי טוב

המקום שלי הוא אני

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה