יום שני, 16 בספטמבר 2013

רגע לפני - מבט אחרון

רגע לפני שמגיע יומולדת
יושב ומבקש דברים מהיקום
או ליתר דיוק
כותב דברים שאני מאמין שאני מסוג להגשים
בזכות עצמי , בזכות היכולות שלי ורק שלי

יש דברים שהם אישיים לגמרי ואותם לא אפרסם
ואבל פינה אחת שבה אני משתף כל הזמן
פינה קטנה גדולה
הרכיבות שלי
היכולות שלי

לפני שנה לא ידעתי כמה אני באמת יכול
הגדרתי שלושה יעדים קטנים גדולים

האחד הוא 3 רכיבות גשם
רכיבת גשם שונה מכל רכיבה אחרת
דורשת רמות ריכוז אחרות סבלנות והרבה יתר מחשבה
בפועל רכבתי 5 או 6 כאלו
המיוחדת ביותר הייתה רכיבה ביום הראשון של מערכת גשם קיצונית שעברנו
ממש סופה
התחלתי רכיבה יבשה בראש ציפור
אחרי כמה הקפות היבש הפך לגשם קל
כשיצאתי לשיחרור לכיוון הנמל , הגשם התחזק מרגע לרגע
וכשהתסובבתי חזרה , זה כבר לא היה גשם
זה היה מבול
מבול מדהים וכיפי כאחד
חזרתי לרכב רטוב לגמרי
רטוב ומאושר

יעד שני דיבר על מרחק
היעד היה 100 קילומטרים ברכיבה אחת ( עצירות לקפה מותרות כמובן )
יומיים לפני סוף השנה האזרחית , יצאתי עם הזריחה מהבית למרובע , רכיבה 
נחמד שכללה מפגש עם כמה חברים


מראש תיכננתי לפגוש את המשפחה בצומת רמלוד בערך
וכך היה
101 קילומטרים
ומדליה מרגשת במיוחד שקיבלתי מהילדים המקסימים שלי


כמה חודשים לאחר מכן השלמתי רכיבה של 120 קילומטרים ......



לסיום הייתה עוד מטרה
רכיבה אחת של 1000 מטרים גובה מצטבר
למעשה עמדתי ביעד כבר ברכיבת ה 100 קילומטרים
אבל משהו חסר לי
זה לא היה מושלם
אי שם לקראת פסח
תיכננתי רכיבת רכבת הרים
מסלול שכלל טיפוסים וירידות 
שום דבר באמצע
יציאה מפדיה , ירידה לנחשון טיפוס לנווה שלום
צלילה חזרה לנחשון 
טיפוס ליער הנשיא והמשך לכיוון בית שמש , עד בית ג'מאל
וחזרה לשמשון , נחשון , יער המגינים ופדיה לפיניש
היה מדהים
1500 מטרים גובה מצטבר

אז זהו זה
עמדתי בכל היעדים בתחום הרכיבה השנה
וזה למעשה מסמן את כלל הדברים שחוויתי השנה
ובעצם גם בעשור האחרון

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה