יום רביעי, 19 ביוני 2013

לאהוב את החיים

ההבדל בין מי שחי את החיים למי שאוהב את החיים נעוץ ביוזמה
אדם שאוהב את החיים יזום ויקח שליטה
אדם שאוהב את החיים , ינסה לנווט את החלקים בחיים שבהם הוא שולט , למקום שהוא רוצה
חשוב לדעת שלא בכל דבר יש לנו שליטה
בין אם ברמות פיזיות ובין אם ברמות מחשבתיות
אנו לא יכולים לשלוט באחר 
אנו כן יכולים לקחת את המידע הקיים ברשותיינו ולהשתמש בצורה נכונה
וזוהי למעשה היוזמה
היוזמה היא להחליט לעשות דבר מה ולבצע זאת
היוזמה היא להגיד את שעל ליביינו לדבוק באמת שלנו
היוזמה היא גם לקום ולעשות את מה שטוב לנו

ואיך זה מתקשר לאהבת החיים שלי .......
מאד פשוט
אני אוהב לראות ולחוות את הרגעים הקטנים והמיוחדים של החיים
ואני עובד בהתאם
אני קם מוקדם בבוקר כי זה טוב לי
אני רוכב כי זה טוב לי
אני אוהב להיות עם המשפחה שלי , כי זה טוב לי
אני אוהב את החיים , כי זה טוב לי




שרון :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה