יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

הכניסיני תחת כנפך

נוסע לבד
שומע שיר
הכניסיני תחת כנפך של אריק אינשטיין
מתענג על הקול החלק
נכנס אל המילים
מחפש את המשמעות האישית
את הפרשנות האישית שלי

הכניסיני תחת כנפך :
חבקי אותי
תני לי את אהבתך
לא הגשמית , הרוחנית
השרי עלי את ההילה שלך
את הכח שלך

היי לי אם ואחות
ביהדות נאמר : ודבק באישתו
פרויד הגדיר את האישה כתחליף לאם
ואני אומר שאת האחות שלא הייתה לי
ואת החברה הטובה שלי , זו שאני יכול לדבר איתה ולהיוועץ בה בכל נושא ( ממש כמו עם אמא שלי בילדותי )

ויהי חיכך מקלט ראשי
את תהיי לי לעיר מקלט
למקום להניח בו את ראשי בסוף יום
בך אוכל לבטוח , לתת לך את מחשבותי


קן תפילותי הנידחות
תפילה היא חלום
מקום נידח הוא מקום קטן ורחוק
חלום נידח הוא חלום קטן ורחוק שכדי להגשימו , אני זקוק לשותפה לדרך

אני יכול להמשיך ולפרש
אבל מה לעשות , ששיעורי ספרות ואני - לא ממש התחברנו

אז למה אני כותב את כל זה ?

כי מזה 11 שנים אני לאישה שבחרה להכניס אותי תחת כנפה
החברה הטובה שלי
זו שאני מגשים איתה חלומות
קטנים וגדולים
זו שלוקחת את הכנף שלי
ומחברת אליה את הכנף שלה
וביחד אנו יכולים לעוף רחוק
למקומות נידחים ורחוקים
למקומות שהם רק שלנו או של אף אחד

נוריתי - אוהב אותך :-)

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה